:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Informacje z Radomia i okolic , Będą zwolnienia Urzędzie Miejskim - zdjęcie, fotografia
15/02/2019 15:00

W radomskim magistracie szykowana jest reorganizacja struktury.  Informację potwierdził Mateusz Tyczyński, dyrektor Kancelarii Prezydenta, w programie „Kontrast Plus”. Zapewnił jednak, że nie „będzie to przyczynek do tego, żeby robić jakieś czyszczenie wewnątrz Urzędowe”.

 

– Ja uważam, że w dużej organizacji, czy to jest firma prywatna, czy instytucja publiczna, raz na jakiś czas dobrze jest zmienić strukturę. Dobrze jest poprzestawiać zakresy obowiązków, bo to dobrze wpływa na jakość pracy. Myślę, że Urząd doczeka się takiej reorganizacji wewnętrznej i nie ma w tym nic nadzwyczajnego – mówił dyrektor Kancelarii Prezydenta w rozmowie z redaktorem Krzysztofem Czabanem.

Mateusz Tyczyński zaznaczył, że w zmianach, które obejmą sporą liczbę osób, nie chodzi o zwolnienia.

- To po prostu jest przegląd tego, jak Urząd pracuje, gdzie można coś poprawić. Mogę to powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, to nie będzie przyczynek do tego, żeby robić jakieś czyszczenie wewnątrz Urzędowe. Ja też słyszałem takie pogłoski, że prezydent chce zwolnić połowę dyrektorów i jedną trzecią kierowników. No nie – powiedział.

Kiedy ta reorganizacja struktury będzie namacalnie widoczna?

- To jest kwestia decyzji prezydenta. Jak już wszystkie te klocki w strukturze zostaną ułożone, to wtedy na pewno nie będziemy tego ukrywać. Uważam, że te zmiany, które planowane są gdzieś wewnątrz, są zmianami dobrymi, pożytecznymi, które usprawnią pracę Urzędu. Pozwolą też położyć nacisk na klika zadań, które do tej pory nie mogły doczekać się realizacji. Chyba o to chodzi, żeby ta struktura funkcjonowała dobrze, była jak najbardziej wydajna i żeby żadne z zadań po prostu nie umykało uwadze - podsumował dyrektor Kancelarii Prezydenta.

 

Źródło: Zebrra TV

Reklama

Będą zwolnienia w Urzędzie Miejskim? komentarze opinie

  • gość 2019-02-15 22:00:27

    Wywalcie WSZYSTKICH z wydziału architektury, bo czepialstwo się "urzędników" o wszystko, znają wyłącznie literę kilku przepisów a nie branżę budowlanę niweczy wszelkie próby jakichkolwiek ułatwień dla mieszkańców !!!! Jest tam coraz gorzej.

  • gość 2019-02-17 11:47:50

    Absolutnie popieram opinie o czepialskości urzędników Wydziału Architektury. W każdym innym urzędzie czy to w Wa-wie, Lublinie, Starostwie naszym itp. podobne tematy potrafią załatwic w 2 mies. przy czym tam widac chęc" pomocy" W urzędzie Radomskim widac wyraźnie chec "utrudnienia" wymyślania problemów które potem urzędnicy dzielnie te problemy zwalczaja. Własniete wymyslane problemy powodują że terminy uzyskania pozwolenia optują w granicach 3-4 mies a słynne wuzetki sa "bezterminowe"Wina lezy po stronie kierownictwa które w strachu przed jakąkolwiek odpowiedzialnościa najlepiej chciałoby by Inwestorzy w ogóle nie skłądali wniosków o pozwolenie na budowe bo to im przeszkadza w pracy. I to wszystko oczywiście w ramach 'przestrzegania prawa" i tak kołują tych biednych prezydentów mówiac im że inaczej sie nie da, bo prawo, bo projekty niekompletne itp.. Jednym słowem projektanci sa do dupy nijak nie potrafią sprostać wymogom urzędników. W innych miastach sie da u nas nijak nie da.

  • gość 2019-02-17 11:58:47

    Brawo!! też tak sądze co do wydz. architektury. Dodałbym jeszcze wysyłąnie przez Urzędników Architektury petentów do legalizacji jakis nieistotnych dobudówek wykonanych 30-40 lat temu w przypadku np,.wystapienia petenta o przyłącze gazu:)Sam miałem taką sprawe,mój budynek wybudowany w latach 70-tych, ganek ojciec dobudował w 1990 r a ci zamaist dac pozowlenie na przyłącze wysyłąją do Nadzoru, tam w nadzorze mówią ze to głupota wyższego rzędu bo sprawy sprzed 40 lat to juz nadgorliwosć i czepialstwo i tak moja sprawa od czerwca buja sie do dzis.W nadzorze mają podobno 40 % takich spraw z głupoty i wredności urzedniczej wydz. architektury. czy ktos nad tym panuje czy to jest samowolka nadgorliwych urzędasów?

  • Gościu!!!! - niezalogowany 2019-02-17 17:31:52

    A w WBZK jest więcej kierowników i sekretarek niż roboli od roboty.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Zatrudnię wychowawcę w

Zatrudnię na stanowisko wychowawcy w przedszkolu osobę z wykształceniem pedagogicznym, w trakcie studiów pedagogicznych lub z wykształceniem..


Zobacz ogłoszenie

Murarze Niemcy polskojęzyczne

Firma ALP Bau to renomowana, niemiecka firma budowlana zatrudniająca od 25 lat fachowców z Polski. Firma zapewnia swoim pracownikom doskonałą..


Zobacz ogłoszenie

Cieśle szalunkowi Niemcy

Firma ALP Bau to renomowana, niemiecka firma budowlana zatrudniająca od 25 lat fachowców z Polski. Firma zapewnia swoim pracownikom doskonałą..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez twojradom.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

G MEDIA CONSULTING JAN GÓRAK z siedzibą w Radom 26-600, Andrzeja Struga 60b/204

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"