Uncategorized

Enea kontynuuje współpracę z Polską Ligą Zapaśniczą

Projekt „Z maty na igrzyska” jest elementem obchodów 100-lecia Polskiego Związku Zapaśniczego. Inicjatywa kierowana jest do uczniów szkół podstawowych. Uczestnicy będą mieli możliwość rywalizacji w ramach gier i zabaw z mocowaniem, które są integralną częścią treningu zapaśniczego.

– Systematycznie wspieramy system szkolenia najmłodszych sportowców i programy poszukiwania oraz rozwijania młodych talentów w różnych dyscyplinach sportowych. W zapasach dużą rolę odgrywa nie tylko siła, ale także zręczność, inteligencja, instynkt zawodnika oraz energia. To właśnie cenimy w tym sporcie i to chcemy przekazywać dzieciom i młodzieży

– podkreśla Artur Murawski, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji w Enei  

Enea pozostanie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Zapaśniczego przez kolejny rok.

– Cieszymy się, że możemy przedłużyć umowę sponsoringową z Eneą, jedną z największych w Polsce firm energetycznych, która systematycznie podejmuje działania wspierające rozwój sportu i podziela nasze pasje. Dotychczasowa współpraca umożliwiła realizację trzech turniejów ligowych, dzięki czemu popularyzacja zapasów nabiera nowego wymiaru. Mam nadzieję, że kolejny rok zaowocuje ważnymi, z punktu widzenia zarówno lokalnego jak i krajowego projektami, a nasza współpraca będzie dalej umacniać znaczenie strategiczne obu marek. Fakt, że firma taka jak Enea zdecydowała się pozostać z nami, to olbrzymia motywacja do dalszego działania 

– komentuje Andrzej Supron, prezes Polskiego Związku Zapaśniczego.

W Polskiej Lidze Zapaśniczej rywalizuje sześć drużyn, w sumie 6 zawodniczek i 12 zawodników. Rywalizacja jest rozgrywana wyłącznie w olimpijskich kategoriach wagowych, a uczestniczą w niej medalistki i medaliści mistrzostw Europy, świata i igrzysk olimpijskich.