Dla wielu przedsiębiorców windykacja należności finansowych za nieopłacone faktury stanowi absolutną ostateczność. Co ciekawe, w ostatnich miesiącach wyraźnie przybywa takich zleceń, a liczba dłużników nie maleje w stosunku do poprzednich, porównywanych okresów. O skuteczności działań windykacyjnych może świadczyć wiele czynników, ale najważniejszym z nich będzie poziom doświadczenia wybranej przez Ciebie Kancelarii. Chcąc błyskawicznie odebrać należne do Ciebie pieniądze, powinieneś wybrać doświadczonych i zweryfikowanych w boju prawników. Z tego tekstu dowiesz się, na jakie czynniki warto zwrócić uwagę, aby nie popełnić ogromnie ważącego błędu już na samym początku procedury. Zapraszamy do lektury!
Poznaj metody wybranej przez Ciebie kancelarii. Czy na pewno są one skuteczne?
Nie wyobrażamy sobie sytuacji, w której kancelaria opisuje się jako ekspert od windykacji, a nie chce zagrać z potencjalnym Klientem w otwarte karty. Szczegółowe omówienie metod działania nie jest niczym nowym i zdecydowana większość tego typu specjalistów uchyla rąbka tajemnicy już na swojej stronie internetowej. Dobrym przykładem jest chociażby strona i-kancelaria.pl, prowadzona przez prawników z Kancelarii Radców Prawnych R. Ptak i Wspólnicy, gdzie na wejściu otrzymujesz komplet informacji na temat windykacji oraz sposobów odzyskiwania długów dla Twojego przedsiębiorstwa. Zaufanych ekspertów poznasz po efektach ich pracy oraz stosowanych metodach. Zwracaj uwagę na polubowne rozwiązywanie spraw oraz opisanie kolejnych kroków, kiedy wcześniej wybrana strategia nie przyniesie skutku. Polecamy zwrócić uwagę również na dodatkowe opcje, takie jak windykacja na koszt dłużnika. Doświadczony prawnik doskonale wie, jak postępować, abyś nie musiał płacić za ściąganie długu od nierzetelnych przedsiębiorców.
Opinie obsłużonych Klientów jako wyrocznia w sprawie efektywności windykacji
Chociaż wiele osób stara się od takiej mody weryfikacji odchodzić, nadal nie można zapominać o tradycyjnej poczcie pantoflowej. Przenosząc je na realia online mówimy tutaj po prostu o opiniach dotychczas obsługiwanych Klientów. Te często są niezwykle pomocne, ponieważ potrafią łatwo oddzielić prawdziwych ekspertów od wyłącznie pozornych specjalistów. Jeżeli wybrana przez Ciebie Kancelaria może pochwalić się pozytywnymi rekomendacjami – trafiłeś w przysłowiową dziesiątkę. Zwróć jednak uwagę na celowe obniżanie ocen przez konkurentów. Opinia powinna być wystawiona z prawdziwego konta, a jej opis musi bezpośrednio nawiązywać do wykonywanych usług. Szukaj plusów oraz minusów na każdym etapie współpracy. Ograniczony kontakt, brak podjętych odpowiednich kroków czy niska skuteczność działań stanowią czynniki, jakie muszą zapalić czerwoną lampkę ostrzegawczą w Twojej głowie.