Baza utrzymaniowo-naprawcza pojazdów kolejowych to inwestycja w ramach, której mają powstać m.in.: hala z warsztatami, akumulatorownia, magazyn, garaż, sprężarka, kotłownia.
W maju 2022 r. Koleje Mazowieckie ogłosiły postępowanie na zaprojektowanie i wybudowanie j bazy utrzymaniowo-naprawczej w Radomiu. Do postępowania przetargowego zgłosił się tylko jeden wykonawca. Jego oferta opiewa na kwotę 79 888 500 zł brutto. Na sfinansowanie zamówienia Koleje Mazowieckie zamierzały przeznaczyć jednak 52 890 000 zł brutto.
Pod koniec lutego bieżącego roku KM wybrały firmę do wykonania aktualizacji PFU dla inwestycji. Przetarg zostanie ogłoszony po opracowaniu SWZ (którego PFU jest składową) dla nowego postępowania przetargowego.
Baza utrzymaniowo-naprawcza pojazdów kolejowych to inwestycja w ramach, której mają powstać m.in.: hala utrzymaniowo-naprawcza z warsztatami, akumulatorownia i magazynem wraz z garażem, budynek socjalno-biurowy, sprężarkownia, kotłownia c.o., magazyn materiałów niebezpiecznych, pomieszczenia na odpady przemysłowe, myjnia taboru, cała niezbędna infrastruktura.
Aktualizację PFU w ramach rozstrzygniętego postępowania wykonuje Infra-Centrum Doradztwo z Warszawy.
Źródło: kolejowyportal.pl