Enea Wytwarzanie

Kolejna edycja kampanii „Ida Czerwcowa. Stop rakowi piersi” ze wsparciem od Enei Wytwarzanie

Ta szczytna akcja ma na celu wspieranie kobiet zmagających się z nowotworem piersi, a także promocję profilaktyki zdrowotnej. Podczas kampanii zbierane są środki na leczenie chorych, a także na diagnozowanie nowotworu piersi.

Podczas pierwszej części kampanii, która rozgrywała się w weekend przygotowano wiele atrakcji. W sobotę wszyscy zainteresowani mogli skorzystać z różnego rodzaju symulatorów – zderzeń, dachowania, poduszki powietrznej, wagi przeciążeniowej oraz refleksomierza.

Tego dnia na kozienickich ulicach można było ujrzeć również paradę motocykli, której finałem było wspólne grillowanie na terenie Placówki Socjalizacyjnej Panda w Kozienicach.

W niedzielę odbyło się spotkanie autorskie z Beatą Smykiewicz-Różycką, prezesem fundacji, podczas którego odbyła się ponowna promocja wydanej w ubiegłym roku książki pt. „Okruchy dnia, czyli Krzysiek i inne zapiski”.

Podczas trwania kampanii dodatkowo przeprowadzone zostały warsztaty z samobadania piersi.

Kolejna część kampanii zaplanowana jest już na drugą cześć października.

Enea Wytwarzanie już od pierwszej edycji projektu angażuje się w działania fundacji. Jako spółka społecznie odpowiedzialna wspiera szczytne inicjatywny i promuje profilaktykę zdrowotną.

– powiedział Marcin Łukasiewicz, wiceprezes zarządu ds. pracowniczych Enei Wytwarzanie.