Wywiady

O najnowocześniejszej myjni samochodowej w Radomiu opowiada właściciel, Wojciech Wójcik

Skąd pojawił się pomysł na otworzenie takiego biznes?

Myśl o założeniu samoobsługowej myjni samochodowej pojawiła się zupełnie spontanicznie. Będąc w podróży z rodziną skorzystaliśmy z usług takiej myjni i pomyślałem: „To jest to, czemu by samemu nie spróbować.” I tak stopniowo zaczęliśmy razem z żoną realizować ten pomysł. Stworzyliśmy plan powstania sieci myjni na ziemi radomskiej. Pierwszą myjnię otworzyliśmy na ulicy Kwiatkowskiego, drugą na ulicy Kieleckiej i teraz mamy trzecią na ulicy 11-ego Listopada – na tą chwilę najnowocześniejszą myjnię w Radomiu, a myślę, że i jedną z najnowocześniejszych w Polsce.

Co ją wyróżnia spośród pozostałych myjni?

Są to najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, na bieżąco serwisowane i modernizowane, dzięki którym jesteśmy w stanie stale utrzymać wysokie ciśnienie oraz wysokiej jakości chemię, której jakość potwierdzona jest wieloma międzynarodowymi certyfikatami, i która jest produkowana specjalnie dla naszej firmy przez francuskiego partnera. Nowoczesne są również rozwiązania konstrukcyjne budynku. Wprowadzony już wcześniej i sprawdzony system bezgotówkowej obsługi, tzw. system klucza, który działa na wszystkich naszych myjniach, tj. ul. Kwiatkowskiego 90, ul. Kieleckiej 80 i 11-ego Listopada 87, znacznie ułatwia korzystanie z naszych usług. Dzięki niemu nasi klienci mogą korzystać z rabatów oraz nie muszą tracić czasu na rozmienianie pieniędzy.

Wspomniał Pan, że to już trzecia myjnia. Czy myśli Pan o otworzeniu kolejnych?

Zgadza się, są takie plany, ale czas pokaże, co z tego wyjdzie. Myślę, że jak się wszystko dobrze ułoży, to jeszcze jeden, być może dwa X-CARwashe powstaną na terenie Radomia.

Co znalazło się w ofercie usługowej nowej myjni?

Nasza najnowsza myjnia posiada sześć stanowisk, w tym stanowisko do mycia busów i małych ciężarówek. Każde z tych stanowisk ma sześć programów mycia. Do zaoferowania mamy także darmowe czernidło do opon, winyl i papier. Klienci mogą z tego skorzystać w godzinach pracy obsługi, tj. od poniedziałku do soboty od godz. 9 do godz. 18, aczkolwiek jest to uzależnione od warunków pogodowych. Posiadamy też do dyspozycji rozmieniarkę oraz planujemy zaopatrzyć myjnię w automat do papieru. Są też dwa podwójne odkurzacze, czyli cztery stanowiska do odkurzania. Dla naszych klientów posiadamy ramki pod tablice rejestracyjne z logo firmy albo naklejki, które są dostępne na wszystkich myjniach. Gadżety te dają możliwość skorzystania z promocji ogłaszanych na bieżąco na Facebooku, dlatego zachęcam do śledzenia naszego fanpage’a. Staramy się w miarę regularnie coś organizować, np. 4 raz w miesiącu wszyscy posiadacze ramek bądź naklejek mogą umyć swoje auto za pół ceny lub w ciągu tygodnia odkurzyć zupełnie za darmo, czasem mogą otrzymać jakiś gadżet. Przykładem takiej promocji są „Tanie wtorki” – czyli każdy, kto przyjdzie do myjni z naszą ramką, umyje pojazd za połowę ceny. W najbliższym czasie planujemy także promocję dla wszystkich klientów z ramką lub naklejką z naszym logo – będą mogli umyć auto gratis. Staramy się cały czas zachować jak najwyższą jakość, aby klienci byli zadowoleni i do nas wracali.

A jak wygląda praca na myjniach?

Myjnie samoobsługowe w nazwie są samoobsługowe dla klientów, ale niestety nie dla właścicieli. Aby zachować stale wysoką jakość usług, wymagają one dużego zaangażowania, systematycznego serwisowania i stałych, często niemałych inwestycji. Bardzo ważna jest fachowa obsługa, która bez naszych wspaniałych pracowników byłaby niemożliwa. Wielu z nich wkłada dużo serca w swoją pracę, przez co mamy wielu stałych zadowolonych klientów, którzy regularnie do nas wracają. Jeżeli chodzi o dostępność obsługi w naszych punktach, to zmiana pracownicza trwa od poniedziałku do soboty, od godz. 9:00 do godz. 18:00. Jak już wspomniałem w zależności od pogody, podczas której pracownik pomoże każdej potrzebującej osobie w umyciu samochodu, a nawet zrobi to za niego zupełnie bezpłatnie. Na myjni na ul. 11-ego Listopada po godz. 18 myjnia działa zupełnie automatycznie bez żadnego pracownika, ale dzięki systemowi monitorującemu, kamerom i odpowiedniemu nagłośnieniu jesteśmy w stanie porozumieć się z klientem. Jeśli dzieje się cokolwiek złego, np. nie działa myjnia, to przy każdym stanowisku jest podany numer telefonu, pod który można dzwonić i zgłaszać problemy. Na pozostałych myjniach, dzięki działającym przy nich stacjach LPG, pracownicy służą doraźną pomocą przez 24 h.

Dziękuję za rozmowę.

Ja również dziękuję.

Małgorzata Stasiak