Radom i okolice Społeczeństwo

W Radomiu od poniedziałku rusza nabór wniosków o zakup węgla

W poniedziałek 14 listopada rozpocznie się nabór wniosków o zakup węgla. Wnioski można pobrać papierowo w Urzędzie Miejskim w Radomiu.

Wniosek trzeba podpisać i złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Radomiu ul. Kilińskiego 30  w Biurze Obsługi Mieszkańca w pokoju nr 19, w godzinach od 7:30 do 15:30. Można również wydrukować go i wypełnić samodzielnie. Dokument można również przesłać elektronicznie poprzez adres skrzynki podawczej Epuap: /umradom/SkrytkaESP. Wzór wniosku jest dostępny na stronie radom.pl. Dokumenty zostaną zweryfikowane przez pracowników Urzędu Miejskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami. O wynikach wnioskodawcy zostaną poinformowani sms-em, telefonicznie lub pocztą elektroniczną na podany we wniosku nr telefonu lub adres e-mail.

Po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji wniosku należy dokonać wpłaty należności za zadeklarowaną ilość węgla. Koszt 1 tony węgla dla mieszkańca wyniesie do 2000 zł. Dokładna cena zostanie podana po podpisaniu ze spółką skarbu państwa umowy na zakup węgla. Płatności należy dokonać:

  • przelewem bankowym na konto 40 1240 3259 1111 0010 4902 1571
  • poprzez terminal płatniczy na stanowisku w Biurze Obsługi Mieszkańca

W treści należy wpisać imię i nazwisko oraz dokładny adres wnioskodawcy. Po dokonaniu wpłaty skontaktuje się z wnioskodawcą osoba odpowiedzialna za dystrybucję i ustali termin odbioru węgla. Zgłaszając się po odbiór węgla należy pamiętać o zabraniu ze sobą dokumentu tożsamości. Zgodnie z ustawą koszty transportu z miejsca dystrybucji do gospodarstwa domowego pozostają po stronie wnioskodawcy.

źródło informacji: radom.pl