Ulica zyska nowy wygląd na długości ok. 1100 metrów, od Młodzianowskiej do Wierzbickiej. Oprócz remontu nawierzchni jezdni, planowana jest także budowa chodników oraz ciągu pieszo-rowerowego po południowej stronie ulicy Tartacznej, od Wierzbickiej do starej bocznicy kolejowej. Po zaplanowanym połączeniu go po śladzie bocznicy z podjazdem do wiaduktu na ulicy Młodzianowskiej rowerzyści będą mogli przejechać z Malczewa, Prędocinka i Ustronia poprzez Tartaczną do zalewu na Borkach. Na Tartacznej nie zabraknie również miejsc parkingowych. Realizacja inwestycji będzie stanowić duże udogodnienie dla mieszkańców Radomia, a zwłaszcza dla pracowników i klientów firm znajdujących się w okolicy. Ulica zyska nowy wygląd na długości ok. 1100 metrów, od Młodzianowskiej do Wierzbickiej. Oprócz remontu nawierzchni jezdni, planowana jest także budowa chodników oraz ciągu pieszo-rowerowego po południowej stronie ulicy Tartacznej, od Wierzbickiej do starej bocznicy kolejowej. Po zaplanowanym połączeniu go po śladzie bocznicy z podjazdem do wiaduktu na ulicy Młodzianowskiej rowerzyści będą mogli przejechać z Malczewa, Prędocinka i Ustronia poprzez Tartaczną do zalewu na Borkach. Na Tartacznej nie zabraknie również miejsc parkingowych.
Realizacja inwestycji będzie stanowić duże udogodnienie dla mieszkańców Radomia, a zwłaszcza dla pracowników i klientów firm znajdujących się w okolicy.
Karolina Kozieł