Hotel Hilton szykuje się do otwarcia. Rozpoczęła się również rekrutacja nowych pracowników!
Hotel Hilton Garden Inn powstaje w samym centrum Radomia, u zbiegu ulic Kilińskiego i Focha. Budowa hotelu liczącego 114 pokoi ruszyła w roku 2019 i finalnie miała zakończyć się w 2020 roku, lecz pandemia pokrzyżowała plany, a prace na placu budowy zostały wstrzymane.
W połowie 2022 roku prace zostały wznowione. Precyzyjna i oficjalna data oddania inwestycji nie została jeszcze podana, ponieważ wszystko zależy od terminu wydania zezwolenia na użytkowanie obiektu. Wiemy jednak, że pierwsi chętni będą mogli korzystać z oferty hotelu po akceptacji zakończonych prac przez władze sieci hoteli Hilton Garden.
Aktualnie w budynku trwają prace wykończeniowe. Na stronie unirest.pl mają pojawić się zdjęcia i wizualizację pomieszczeń. Na ten moment opublikowano jedynie wizualizację budynku z zewnątrz.







Finalnie w hotelu ma znaleźć się 114 pokoi, 3 sale konferencyjne, sauna, siłownia oraz restauracja, która będzie ogólnodostępna. W hotelu Hilton Garden Inn prace znaleźć ma 30-40 osób. Rozpoczęła się rekrutacja pracowników, aktualnie jedynie na stanowiska kierownicze. Poszukiwany jest kierownik służby pięter i kierownik recepcji.
Jakie są wymagania?
Zakres obowiązków kierownika recepcji to:
- Zarządzanie, kontrola oraz nadzór nad funkcjonowaniem działu Recepcji w hotelu Hilton Garden Inn.Monitoring kluczowych wskaźników satysfakcji Gości związanych z podległymi obszarami z naciskiem na ciągłe doskonalenie.
- Zarządzanie administracją Front Office oraz powiązanymi z nią procesami finansowymi.
- Właściwe reagowanie na skargi gości poprzez próbę naprawienia sytuacji od razu.
- Właściwe zarządzanie podległymi pracownikami poprzez stawianie im określonych celów oraz kontrola realizacji przyjętych ustaleń, rozwój kompetencji pracowników, prowadzenie regularnych spotkań z pracownikami.
- Stały monitoring części hotelowej pod kątem przestrzegania standardów marek Hilton Garden Inn oraz wdrażanie rozwiązań związanych ze zmianami w standardach i realizacja zaleceń po audytowych.
- Dbałość o wzrost wartości sprzedaży w Dziale Recepcji.
- Dbałość o optymalizację wyniku ekonomicznego hotelu poprzez nadzór nad kosztami w nadzorowanym dziale.
- Rekrutacja i ciągłe szkolenie powierzonego zespołu.
- Reprezentowanie hotelu w ramach powierzonego zakresu obowiązków.
- Pomaganie swoim pracownikom podczas dużego nasilenia pracy.
- Ścisła współpraca z innymi działami hotelu, a w szczególności z Działem Rezerwacji i Służby Pięter.
Aby dostać się na to stanowisko, trzeba spełnić poniższe wymagania:
- Wykształcenie: średnie.
- Doświadczenie: min 2 lata na stanowisku kierowniczym.
- Umiejętności: odporność na stres, dyspozycyjność, bardzo dobra komunikacja, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, bardzo dobra organizacja pracy, bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
Zakres obowiązków Kierownika Służby Pięter to:
- bieżąca kontrola pracy pokojowych i supervisorów
- kontrola czasu pracy
- tworzenie grafików i planów pracy
- współpraca z pralnią oraz agencjami
- sporządzanie bieżących zamówień
- szkolenia dla supervisorów i pokojowych
Aby dostać się na to stanowisko, trzeba spełnić poniższe wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- czerpanie radości z profesjonalnej obsługi Gości
- wysoka kultura osobista
- gotowość do pracy oraz dyspozycyjność
Więcej informacji dot. pracy w Hotelu Hilton Garden Inn znajduje się tutaj.