Inwestycje O tym się mówi Radom i okolice Społeczeństwo Wyróżnione

Hotel Hilton szykuje się do otwarcia

Hotel Hilton szykuje się do otwarcia. Rozpoczęła się również rekrutacja nowych pracowników!

Hotel Hilton Garden Inn powstaje w samym centrum Radomia, u zbiegu ulic Kilińskiego i Focha. Budowa hotelu liczącego 114 pokoi ruszyła w roku 2019 i finalnie miała zakończyć się w 2020 roku, lecz pandemia pokrzyżowała plany, a prace na placu budowy zostały wstrzymane.

W połowie 2022 roku prace zostały wznowione. Precyzyjna i oficjalna data oddania inwestycji nie została jeszcze podana, ponieważ wszystko zależy od terminu wydania zezwolenia na użytkowanie obiektu. Wiemy jednak, że pierwsi chętni będą mogli korzystać z oferty hotelu po akceptacji zakończonych prac przez władze sieci hoteli Hilton Garden.

Aktualnie w budynku trwają prace wykończeniowe. Na stronie unirest.pl mają pojawić się zdjęcia i wizualizację pomieszczeń. Na ten moment opublikowano jedynie wizualizację budynku z zewnątrz.

Finalnie w hotelu ma znaleźć się 114 pokoi, 3 sale konferencyjne, sauna, siłownia oraz restauracja, która będzie ogólnodostępna. W hotelu Hilton Garden Inn prace znaleźć ma 30-40 osób. Rozpoczęła się rekrutacja pracowników, aktualnie jedynie na stanowiska kierownicze. Poszukiwany jest kierownik służby pięter i kierownik recepcji.

Jakie są wymagania?

Zakres obowiązków kierownika recepcji to:

  • Właściwe reagowanie na skargi gości poprzez próbę naprawienia sytuacji od razu.

  • Właściwe zarządzanie podległymi pracownikami poprzez stawianie im określonych celów oraz kontrola realizacji przyjętych ustaleń, rozwój kompetencji pracowników, prowadzenie regularnych spotkań z pracownikami.

  • Stały monitoring części hotelowej pod kątem przestrzegania standardów marek Hilton Garden Inn oraz wdrażanie rozwiązań związanych ze zmianami w standardach i realizacja zaleceń po audytowych.

  • Dbałość o wzrost wartości sprzedaży w Dziale Recepcji.

  • Dbałość o optymalizację wyniku ekonomicznego hotelu poprzez nadzór nad kosztami w nadzorowanym dziale.

  • Rekrutacja i ciągłe szkolenie powierzonego zespołu.

  • Reprezentowanie hotelu w ramach powierzonego zakresu obowiązków.

  • Pomaganie swoim pracownikom podczas dużego nasilenia pracy.

  • Ścisła współpraca z innymi działami hotelu, a w szczególności z Działem Rezerwacji i Służby Pięter.

Aby dostać się na to stanowisko, trzeba spełnić poniższe wymagania:

  • Wykształcenie: średnie.
  • Doświadczenie: min 2 lata na stanowisku kierowniczym.
  • Umiejętności: odporność na stres, dyspozycyjność, bardzo dobra komunikacja, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, bardzo dobra organizacja pracy, bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
  • dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista

Zakres obowiązków Kierownika Służby Pięter to:

  • bieżąca kontrola pracy pokojowych i supervisorów
  • kontrola czasu pracy
  • tworzenie grafików i planów pracy
  • współpraca z pralnią oraz agencjami
  • sporządzanie bieżących zamówień
  • szkolenia dla supervisorów i pokojowych

Aby dostać się na to stanowisko, trzeba spełnić poniższe wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • czerpanie radości z profesjonalnej obsługi Gości
  • wysoka kultura osobista
  • gotowość do pracy oraz dyspozycyjność

Więcej informacji dot. pracy w Hotelu Hilton Garden Inn znajduje się tutaj.