OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych – rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów – dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.
Pod nowym hasłem „Hydrate for Great Moments”, OSHEE pokazuje, że prawdziwa siła nie rodzi się wyłącznie w blasku fleszy i na podium. Marka podkreśla znaczenie codziennych rutyn – takich jak odpowiednie nawodnienie – zarówno u sportowców, jak i u każdego, kto chce rozwijać swój potencjał i sięgać po więcej, ale na własnych warunkach.
Nowa platforma komunikacji
OSHEE, jako marka ściśle związana ze światem sportowym, przez lata budowała wiarygodność i kompetencje w obszarze dbania o sprawność fizyczną. To właśnie ten fundament pozwala, by rozszerzać swoją rolę – wychodząc poza sport i towarzysząc konsumentom także w momentach, w których liczy się koncentracja, balans czy spokój.
Kampania „Hydrate for Great Moments” to kontynuacja kierunku, który OSHEE konsekwentnie rozwija od dłuższego czasu, redefiniując swoje miejsce z marki stricte sportowej na markę obecną w codziennym życiu.
Nowa platforma komunikacji rozszerza znaczenie hasła „Hydrate for Great” – podkreślając, że „great” nie musi oznaczać wyłącznie spektakularnych sukcesów. To także te mniej widoczne, ale ważne momenty skupienia, zmęczenia, odpoczynku czy czasu spędzonego z bliskimi.
Rozpoczynająca się kampania to nie tylko opowieść o współpracy marki z jedną z najbardziej inspirujących postaci współczesnego sportu. To również początek nowego rozdziału dla OSHEE, które konsekwentnie rozwija swoje międzynarodowe portfolio i angażuje się w działania motywujące ludzi do celebrowania własnych „wielkich momentów”.
Kampania z Igą Świątek – siła w codzienności
W nowym spocie kampanii nie zobaczymy Igi Świątek wyłącznie w akcji na korcie. Zobaczymy ją w chwilach spokoju i regeneracji, skupienia, w naturalnych, osobistych momentach, które – choć pozornie zwyczajne – budują mentalną i fizyczną gotowość do wielkich wyzwań. OSHEE towarzyszy jej w tych cichych, a jednocześnie ważnych chwilach.
„W sporcie wiele zależy od detali – odpowiednie przygotowanie, regeneracja i nawodnienie to elementy składowe mojej codzienności. Cieszę się, że mogę współpracować z marką, która rozumie, że prawdziwa siła rodzi się nie tylko podczas wielkich meczów, ale też w tych zwyczajnych chwilach – gdy odpoczywam, zbieram myśli, jestem z bliskimi. Chcemy wspólnie inspirować innych do sięgania po swoje małe-wielkie momenty – zarówno w sporcie, jak i w życiu. Dla mnie to właśnie one budują równowagę i gotowość do działania” – mówi Iga Świątek, globalna ambasadorka marki OSHEE.
Nowa kampania OSHEE debiutuje w telewizji, kanałach digital, w przestrzeni OOH oraz poprzez działania PR, trafiając do szerokiego grona odbiorców w Polsce i za granicą. Koncepcję kreatywną i scenariusz opracował dział marketingu OSHEE, a za realizację odpowiada reżyser Szymon Pawlik i operator Monika Lenczewska. Ścieżkę dźwiękową spotu skomponował Rafał Kulczycki.
Globalne ambicje i emocjonalna tożsamość

OSHEE jako sponsor strategiczny Igi Świątek towarzyszy jej na każdym etapie drogi – od treningów po wielkoszlemowe sukcesy – ale także w chwilach, które nie trafiają na pierwsze strony gazet. Marka chce inspirować wszystkich – nie tylko zawodowych sportowców – do troski o siebie, doceniania z pozoru zwyczajnych chwil, regeneracji, znalezienia przestrzeni na refleksję i poszukiwania własnych „wielkich momentów”.
„OSHEE od lat nadaje kierunek rozwoju kategorii napojów funkcjonalnych. Stale mamy ambicję na więcej. Dziś konsumenci szukają marek, które rozumieją ich codzienność, są autentyczne, wspierające i obecne w różnych momentach życia – nie tylko na treningu, ale również w drodze do pracy, podczas spotkań czy chwil wytchnienia. Nasza nowa kampania to naturalna kontynuacja tej drogi. Nie rezygnujemy ze sportowego DNA, ale redefiniujemy swoje miejsce – będąc marką, która wspiera aktywny, nowoczesny styl życia w pełnym tego słowa znaczeniu. W kampanii z udziałem Igi Świątek łączymy emocje, prawdziwe potrzeby i wartości, które są dziś ludziom naprawdę bliskie” – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.
Spot z udziałem Igi Świątek to dopiero początek. Kampania „Hydrate for Great Moments” otwiera nowy rozdział w komunikacji OSHEE, który będzie rozwijany w kolejnych miesiącach poprzez różnorodne formaty i działania marketingowe.
OSHEE – jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się m.in. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów, takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje 1. miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

Źródło informacji: OSHEE